divendres, 11 de setembre del 2020

Excursió al Pirineu

 

Dia 27 de juliol.

Hem anat uns dies de vacances al Pirineu. Hem estat a Sallent de Gàllego, Panticosa i Ordesa.

De camí hem parat al restaurant El Chopo. Quan hem arribat al Coll del Portalet, a Sallent, feia molt bona tarda i hem passejat entre moltes vaques.


Dia 28 de juliol.

Ens hem aixecat, ens hem rentat i hem esmorzat  Hem agafat els bastons de muntanya per caminar fins al refugi de Pombie. Pel camí hem vist vaques i ovelles pasturant. El camí feia molta pendent fins al Coll de Soum de Pombie. Hem parat a descansar i beure aigua. Després hem anat cap el refugi. Allà hem vist el Midi d’Ossue i hem fet un beure: una Fanta de llimona. Quan hem tornat, hem anat a dinar a un restaurant que es deia Venta de Sancho.



A la tarda hem anat a Panticosa i ens hem mullat els peus al riu. L’aigua estava congelada.



Dia 29 de juliol.

Al matí hem agafat la motxilla i hem pujat amb un telefèric. Hem caminat per la muntanya i després hem dinat al restaurant de l’estació d’esquí. A les 14:00 h. Hem agafat el telefèric de baixada i hem tornat a la furgoneta.

A la tarda hem marxat cap a Ordesa i hem pujat amb un autobús cap a la “Pradera”. Hem caminat i hem tirat pedres al riu. A la nit hem sopat, hem begut una infusió de maria lluïsa i hem menjat una mica de xocolata.


Dia 30 de juliol.

 Al matí hem tornat cap a casa. Hem parat a la piscina del poble. Ens hem baixat, hem dinat i hem arribat a casa a la tarda.

Ha estat un viatge molt bonic i he caminat molt. Espero que us agradin els paisatges.




6 comentaris:

  1. Indiana, veig q has fet unes vacances estupendes. Me n'alegro molt. Ets una gran excursionista. 👋👋👋

    ResponElimina
  2. Hola Indiana,sóc la Montse de Siurana i estic molt contenta de tot el que as fet aquestes vacances amb els pares i qué t'ho hagis passat tant bé.Molts petons guapisiiiima.Ens veiem aviat.

    ResponElimina
  3. Hermosos paisajes!!! Unos días inolvidables..me alegro mucho. Un abrazo Indiana y otro para tus padres. ❤

    ResponElimina
  4. Bon dia Indiana. M'ha encantat veure't a tu i als pares en aquesta excursió/viatge tant bonic.
    El paisatge és majestuós.
    Una abraçada als tres.

    ResponElimina
  5. Hola, estic molt content que t'hagi agradat el Pirineu Aragonès, és d'on prové la meva família, a mi també m'agrada molt.

    ResponElimina
  6. Aquest estiu jo també he anat al refugi de Pombie amb uns amics.
    M'ha agradat molt el llac i com que fèia calor m'he mullat els peus.petons i abraçades

    ResponElimina